Com podeu comprovar, des d'ahir per la tarda no tenim capçalera del bloc. No és casualitat ni un error informàtic (que també podria ser, donada la meva poca coneixença del món binari) sinó d'una gran dosi de mala llet aliena.

Per primer cop, i perdoneu que ho faci, escriuré en nom meu i no del SBC. Sé que no és el més habitual i el to, a més, serà més seriós del que acostuma (i ha de) ser.

Doncs bé, per no extrendre'm molt, us diré que a partir d'ara ja no tenim accés al FTP (o sigui, al lloc on emmagatzamem els arxius tipus excell i d'altres) perquè se'ns ha bloquejat l'accés. Sí, així, directament.

No dic –i això es culpa meva, ho admeto–, que l'FTP estigués molt ordenat i que, fins i tot, hi tingués algun document propi (meu)... això és cert. Ara bé, calia actuar d'aquesta forma tan caciquil (poso el link per si la persona que ho ha fet no entén paraules complexes en català) i amb alevosia i nocturnitat?

No dic que no tingui part de raó, però no hauria estat més correcte i educat, trucar-me (a mi, en aquest cas) o avisar-nos de que es bloquejaria l'accés perquè haguessim pogut treure la informació i moure-la a un altre hosting? No hauria estat més adequat donat que és un hosting que s'esta morint de fàstic fa anys? No hauria estat millor, en definitiva, ser una persona dialogant?...

Bé, el que passa és que per dialogar cal tenir uns mínims d'educació i de "talante", que diria ZP... Pel que veig, sóc massa optimista i penso que tots (o gairebé) en tenim... Un altre cop vaig equivocat! Què hi farem!!

No puc entendre com es poden fer les coses tan malament després que nosaltres, amb tota la bona fe del món (i amb hores de feina invertides), hem fet possible que el club tiri endavant (millor o pitjor) i hem intentat dotar-lo d'eines (com pot ser aquest bloc) perquè la gent es vinculi més amb el món del bowling. Sincerament, tot i respectar que el hosting no és nostre i no el paguem, només calia dir-nos-ho i ho hauriem tret tot i l'hauriem deixat net i pelat per a "el uso y disfrute" del qui tant el vol (ara, perquè durant anys no hi ha hagut RES). Sembla que alguns que no tenen res millor a fer, l'únic que els diverteix es tocar les pi..... als altres.

Em podria emprenyar (a nivell personal), em podria molestar... però la veritat és que l'únic que em ve a la ment és enriure-me'n. Si hi ha gent capaç de fer totes aquestes "mandangues"... serà que no tenen una vida gaire feliç i plena.

Gràcies a Déu, tinc altres coses en les que pensar. Repeteixo: gràcies a Déu!!!

Queda dit.
Edu R.

P.S. Per cert, quan tingui temps posaré la capçalera un altre cop... jejeje

Articles relacionats


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Vídeos d'altres esports

Grab this Widget ~ Blogger Accessories